2011. szeptember 17., szombat

Megtanultam horgolni

A történet valahol kb. 20 éve kezdődött. Akkor tanított meg ugyanis anyukám kötni normál jobbkezes módra, ami balkezességemnek köszönhetően nem volt egyszerű mutatvány. Ekkor akartam megtanulni horgolni is, de azt már nagyon nem sikerült a kis buksimnak bevenni.

Az évek során próbálkoztam én mindenféle könyvből, netes leírásból, de csak nem ment. Talán két hónappal ezelőtt a szombathelyi talin Kati egy Hello Kitty-s táskát horgolt. Itt említettem meg, hogy mennyire szeretném megtanulni, de nem megy.
Múlt szombatra vittem horgolótűt és fonalat és nekiálltunk. Hálás köszönet a közreműkődöknek.
Íme az első "munkám", kicsit csálé, kicsit görbe de az enyém.
















Ennyi kis gyakorlással viszont megjött az étvágy. Most nagyikockákat horgolok, hogy takaró legyen belőlük.



2 megjegyzés:

Napsugárkisasszony írta...

Jéééé!Nekem is ugyanígy nézett ki az első horgolmányom,csak rózsaszínben!:D
Képzeld,én meg a nagyinégyzetet nem értem!Rengeteg dolgot megtanultam már,de ez egyszerűen nem akar sikerülni!
Nagyon ügyes vagy,ha kész a takaró,majd mutasd meg!;)

Móka írta...

Na ugye!!!! Megmondtam, hogy a nagyikocka is menni fog! Nagyon ügyes vagy. Puszi!