2012. március 10., szombat

Tárolók

A kisszobában régóta nem az igazi a konvektor, már többször volt javítva is. A héten a gázszerelőnk szerzett egyet és úgy volt hogy a hétvégén beszereli. Így nem jutottam el a szombathelyi talira, de amíg vártam kicsit használatba vettem anyu varrógépét. Ez a két tároló született. (Lett volna több is, de elfogyott a belsőrészhez az anyag)

Rém büszke vagyok rájuk, mert kb. hatodszorra ülök varrógépnél és anyu is azt mondta hogy nem gondolta, hogy így meg tudom csinálni.
Az egyik tároló ott is ragadt nála rögtön. :-)





5 megjegyzés:

Napsugárkisasszony írta...

*.*

csaorsi írta...

Nagyon ügyes vagy! Hát én még neki se ültem a varrógépnek... Egyszer csak eljön majd az az idő is! :)

Sofie írta...

Jók lettek, gartula! Valami hasonlót szeretnék én is varrni húsvétra.

Dóra írta...

Szerintem is jók lettek!

Réka írta...

Nagyon jók lettek, szuper ügyes vagy!