2010. szeptember 13., hétfő

Családi nap

Szombaton céges családi napon voltam. Már reggel 9 felé odaértem, mert vállaltam hogy segítek hagymát pucolni a déli pörkölthöz. Ebben a volt vezérigazgató is társam volt.
Kb. 1 óra múlva ügyesen felvállaltam a fotós feladatát ami több szempontból is hasznos volt. Egyrészt egy csomó mindent ki tudtam próbálni, másrészt nem sok fotón szereplek.

A reggelt rögtön az ugrálóvárral kezdtem. Erről nincs fotó de képzeljétek el bátran, ahogy sikítozva csúszom le a felfújt légvár gyerekcsúszdáján.

A hálás szerepkörből kifolyólag volt lehetőségem kipróbálni a süthető gyurmából az ékszerkészítést. Íme a végeredmény.
A kezemre is szereztem némi díszítést. A fotó minőségéért elnézést, de hajnalban hazaérés után készült. Mivel látszott hogy nem lesz tartós akkor tudtam megörökíteni.

Délután volt borkóstoló, pálinkakóstoló. Ez utóbbin készült rólam kép két pohárral a kezemben, de még a céges gépen van.

Este vacsi után még ott maradtam a bál egy részén is, de nem táncoltam hanem kollégákkal beszélgettem.

Nincsenek megjegyzések: