2011. február 14., hétfő

Díjat kaptam



Ezt a díjat kaptam Vero-től! Nagyon meglepett vele, örülök hogy rám gondolt

Ehhez a díjhoz is kapcsolódnak tudnivalók, "szabályok".

1. Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-blog képet, és másold be ezt az útmutatót.
2. Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.
3. Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.
4. Tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van.


Akiknek szeretném továbbadni:
Newsee- imádom a maciit, horgolt egérkéit és hímzéseit
Kateee -szeretem a hímzéseit, és örök hálám üldözni fogja segítőkészségéért
Delfike - aki saját haladásával inspirál a Haed képemnél.

4 megjegyzés:

*kateee írta...

köszönöm szépen :) hamarosan én is felteszem a díjazottjaimat :)

Newsee írta...

Hálás nyusszogásom az elismeréséért :-) Közzé is tettem büszkén hogy mit kaptam :-)

Delfike írta...

Köszönöm a díjat! Hamarosan közzéteszem

*kateee írta...

én is adok :) nézz be hozzám...