2011. március 30., szerda

Szombathelyi tali + 1 sál

Szombaton Szombathelyen jártam kreatív találkozón. Nagyon örülök, hogy rátaláltam erre a kis csapatra mert most is jól éreztem magam.
















A találkozón mindenki szorgosan alkotott én is befejeztem egy nudlis sálat.
















És volt ollóőr cserebere is. A kék virágos hosszúkás az én alkotásom, életem első ollóőre.
















Én nagyon szerencsésnek érzem magam, hogy Móka húzta ki a nevemet. Ezt a szépséget kaptam.

















A tali annyira feltöltött, hogy még aznap este befejeztem egy titkos projektet és másnap ezt a fodorsálat

5 megjegyzés:

Ányi írta...

De jó lehetettt a tali! A sálak is aranyosak!

Magdi írta...

A virágos ollóőr nagyon tetszik (Jucus oldalán már láttam korábban is). A tóparti házikóval hogy állsz?

mannamari írta...

Köszönöm!

Magdi, be kell valljam elcsábultam más hímzés felé. De igazad van, elő kellene venni.

Wilimama írta...

Ez nagyon jó dolog, jó lenne ha erről az xszemesen is olvashatnánk. Megérné oda is kitenni ezt a hírt!

Wilimama írta...

Ez nagyon jó dolog, jó lenne ha erről az xszemesen is olvashatnánk. Megérné oda is kitenni ezt a hírt!