2011. augusztus 8., hétfő

Múlt heti beszerzések

Múlt héten kétszer jártam a turkálóban fonalat venni és az egyik helyi hobbibolt bezár, így 50%-s kiárusítás van. Választék már ugye nem nagyon, de azért találtam még ezt azt































A hobbiboltos zsákmány
















Az első fonalas zsákmány. Elől Newsee horgolófonalai hajócskázáshoz.
A barna fonal angóragyapjú és gyapjú keverék, az egyik gombóc pedig alpaka















A második fonalas szerzemény. A narancsos-sárgás Zitron fonal, a lilás-sárgás pedig fodor sálhoz való.

De sajnos mindent nem lehet szerezni amit szeretnék. Valamiért egyszerűen képtelenség nálunk barna anyagot szerezni. Olyan tejcsokibarnát szeretnék, illetve olyant ami barna mintás, nem nagy nagymintás. A csokis hímzésem dobozához keresném...

3 megjegyzés:

Ányi írta...

De jókat találtál! Az a narancsos sárgás nagyon tetszik. Az előző bejegyzésnél meg a hajad! Tök jó színe van és nagyon jól áll neked!!!

lujza62 írta...

Most kicsit irigy vagyok a fonalakért,bár aztán láttad nekem is van több doboznyi:)

Bernadett írta...

Van barna kockasom,vagy barna apro sargas viragos.Holnap,ha el nem felejtem,mutatom,ha igen szolj ram.
Jokat szereztel.:)